Υλικά Μαγειρικής

Το σπανάκι έχει πολύ μεγάλη διατροφική αξία. Στο λαχανικό αυτό συγκεντρώνεται πληθώρα βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων καθώς επίσης και μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών.

Το μικρό και γνωστό σε όλους μανταρινάκι, είναι ένα κατεξοχήν χειμερινό φρούτο. Οι περισσότεροι από εμάς αγαπάμε την γλυκιά γεύση του, αλλά δεν γνωρίζουμε τα ωφέλει που παρέχει η κατανάλωση αυτού του φρούτου στον οργανισμό μας.

Το λεμόνι έχει πολλές χρήσεις τόσο στην μαγειρική όσο και στην ζαχαροπλαστική. Στην μαγειρική είναι αγαπημένο συνοδευτικό σε ψητά φαγητά και κυρίως στα ψάρια, σε σούπες με το γνωστό παραδοσιακό μας αυγολέμονο το οποίο συνοδεύει πολλές συνταγές αλλά και είναι αναπόσπαστο κομμάτι από πολλές συνταγές με σούπες.

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, κάλιο, βιταμίνη Κ, φυλλικό οξύ, και φυτικές ίνες. Ένα ρόδι καλύπτει σχεδόν το 50% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη C. Εργαστηριακές μελέτες αποδεικνύουν την ευεργετική δράση των συστατικών του ροδιού σε παραμέτρους που σχετίζονται άμεσα με τη παχυσαρκία.
 

Το πεντανόστιμο παντζάρι με την χαρακτηριστική γλυκιά γεύση του, είναι πλούσιο σε βιταΐνη, συστατικό που καθαρίζει το αίμα. Ακόμα είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης C και περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά... 

Alexandros Papandreou © 2004-2018. All rights Reserved.